YouTube експериментує на Росії, а BlackBerry повернувся на війну

У Росії можуть з’явитися платні YouTube-канали. Про це розповіли на прес-конференції, яка пройшла в російському офісі Google. Американська корпорація, саме їй належить відеохостинг, оголосила про появу перших платних каналів на початку травня 2013 року. На даний момент їх кілька десятків.

Вартість передплати стартує з $ 0,99 – це близько 30 рублів на місяць, при одноразової плати за рік передбачаються знижки.

Канали, які беруть участь в пілотній програмі, поки що тільки англійською мовою, втім, вони доступні для перегляду не тільки в США, але і в ряді інших країн. Росія також в їх числі. Оформити передплату можна на канали з дитячим, розважальним, спортивним та іншим контентом. Значну частину складають відеоінструкції та майстер-класи – від йоги і гольфу до таких вузькоспеціалізованих, як столярна справа.

Дослідження показують, що американські користувачі готові платити за якісний таргетував контент. На що готові підписуватися за гроші росіяни, поки що не зовсім зрозуміло.

«Це пілотний проект. І поки Google глобально тестує, чи буде платна підписка працювати, як цей новий вид монетизації буде прийнятий користувачами або креаторами. Якщо цей досвід виявиться вдалим, то ми будемо працювати і з російськими партнерами по тому, чи цікава їм така форма монетизації. І одночасно будемо дивитися, чи готові російські користувачі платити за такий контент », – зізнається генеральний директор Google в Росії Юлія Соловйова.

Втім, сумніви виникають не тільки з приводу російських користувачів, які відомі більш ніж прохолодним ставленням до платного контенту. Так, The New York Times пише, що для більшості людей YouTube давно став синонімом безкоштовного відео в Інтернеті, тому успіх нової системи монетизації не гарантований і в інших країнах.

На заході в Москві топ-менеджери YouTube окремо підкреслювали, що переважна частина відео і раніше буде безкоштовною для користувачів. При цьому глава контентного напрямку і партнерських програм YouTube Роберт Кінcл зазначив, що власники каналів мають права суміщати платну підписку з традиційною монетизацією за рахунок реклами.

«Це питання бажання власника самого каналу – спробувати нову модель монетизації, але, як вже говорили мої колеги, основний контент буде монетизувати рекламою, і якщо рекламний ринок буде рости тими ж темпами, які ми бачимо зараз, то цей вид монетизації буде набагато більш затребуваний , ніж монетизація за передплатою », – визнала генеральний директор Google в Росії Юлія Соловйова.

Російський ринок безперечно є для YouTube одним з пріоритетних. Хоча в компанії не розкривають точних цифр, відомо, що Росія знаходиться в п’ятірці країн, які генерують найбільше трафіку для відеохостингу, а користувачі створюють оригінальний контент більш активно, ніж у багатьох європейських країнах. Якщо в Google вважатимуть експеримент з платними підписками успішним, то можливість випробувати нову модель з’явиться в найближчі місяці у всіх користувачів, але заробити вдасться не кожному.

«У виграшному становищі перебувають ті, хто має велику кількість передплатників. Саме вони можуть думати про різні види монетизації. Запорука успіху – це передплатники, передплатники та ще раз передплатники », – повторює віце-президент по контенту на YouTube Том Пикетт.

У компанії не говорять, яку частку доходу від платних підписок отримуватимуть власники каналів. Втім, в YouTube відзначили, що виручені гроші будуть ділитися між творцями контенту і майданчиком приблизно так само, як у випадку зі звичайною рекламою – користувачі отримають трохи більше половини виручених коштів.

В Орландо відбулася щорічна конференція Blackberry Live для розробників. Канадська корпорація дала пресі як мінімум три приводи знову говорити про себе з повагою.

Перша хороша новина стосується фірмового месенджера Blackberry. Компанія зважилася на серйозний крок – продавати свої сервіси без прив’язки до своїх же смартфонам.

Знаменитий месенджер BlackBerry буде випущений у вигляді окремого безкоштовного додатку для Android 4.0 і Apple iOS 6.0 вже влітку 2013 року. І це, по ідеї, повинно сильно підняти популярність цих систем в ділових колах. На старті BlackBerry Messenger буде підтримувати тільки обмін повідомленнями, але протягом року додадуться і інші фірмові фішки, такі як відео – і голосові чати і підтримка каналів.

«По-справжньому важливим для нас виявився мобільний сегмент і можливість експансії на інші платформи. Ми знали, що результат буде не відразу, але якщо все спрацює і ринок це прийме, то можливості відкриються величезні. І нам це вдалося », – не приховує гордості творець BlackBerry Messenger Гері Классен.

Цю новину журналісти IT-видань взяли з натхненням. Адже це означає, що BlackBerry, нарешті, прокидається. До керівництва дійшло, що компанію більше не розглядають як сильного гравця в мобільній війні. І якщо Blackberry хоче вижити, то їй доведеться прийняти нові правила і навчитися домовлятися з двома панують на ринку платформами.

По-друге, був анонсований новий недорогий смартфон Q5. Інформації про нього небагато. Його скоріше показали, ніж представили. На перший погляд, це спрощена версія Q10 c QWERTY клавіатурою, 3,1-дюймовим тачскріном з роздільною здатністю 720х720 пікселів і операційною системою BlackBerry 10. У Q5 встановлені двох – і п’яти-мегапіксельні камери, 8 гігабайт вбудованої пам’яті, слот MicroSD і батарея на 2100 мілліамперчас.

За продуктивність відповідає невстановлена модель процесора Qualcomm Snapdragon з двома ядрами і частотою 1,2 гігагерца. У компанії підкреслюють, що це дешева модель для ринків, що розвиваються. Ціну, правда, поки не називають, лише обіцяють в липні випустити BlackBerry Q5 на ринки Європи, Африки, Азії, Середнього Сходу та Латинської Америки.

І, нарешті, третя новина. Вона стосується оновлення операційної системи до версії 10.1. Її отримали BlackBerry Z10, тепер в них з’явиться підтримка клавіатурних скорочень, режим HDR-зйомки, а також оновлений BlackBerry Hub. Більш того, канадська компанія оголосила, що разом з BlackBerry 10.1 з’явиться і клієнтську програму Skype. Оновлення спочатку відправиться в американські смартфони, а потім добереться і до інших ринків.

This entry was posted in Без категорії. Bookmark the permalink.

Comments are closed.