Компанія Google опублікувала технічні характеристики своїх суперочков доповненої реальності Google Glass.
Отже, дозвіл екрана очок становить 640 на 360 точок. Виробник пише, що оскільки екран розташований в безпосередній близькості від ока, користувач сприймає його як 25-дюймовий дисплей, що знаходиться на відстані 2,5 метра.
Роздільна здатність вбудованої камери – 5 МП, вона вміє знімати відео у форматі 720p. Окуляри мають передавач вібрацій в кістку, тобто перетворювач, передає акустичні коливання користувачеві по кістках черепа, а не через барабанні перетинки.Як це працює – ми зможемо дізнатися вже в травні, на черговій конференції Google IO.
Також окуляри снащени підтримкою Wi-Fi і Bluetooth і 16 ГБ флеш-пам’яті. Точні даних акумулятора немає, але, за словами виробника, вбудована батарея дозволяє користуватися пристроєм протягом одного дня, однак при використанні функцій відеозапису і відеочату Hangouts час автономної роботи значно скорочується.
Зарядка акумулятора здійснюється по USB-з’єднанню. Окуляри оснащені роз’ємом Micro USB. У комплект поставки входять кабель і адаптер.
Google Glass підключаються до Android-смартфону, що підтримує Bluetooth. У комплект поставки входить розроблене в якості компаньйона для окулярів додаток MyGlass, для установки якого на смартфон буде потрібно прошивка Android 4.0.3 (Ice Cream Sandwich) або вище. Додаток дозволяє користуватися GPS-навігацією і SMS.
Для тих, хто переживає через зручності девайса, буде корисно знати, що Google Glass оснащені регульованими оправою і подушечками для носа для кращої фіксації очок, що дозволяє адаптувати їх під будь-яка особа. По крайней мере, так стверджує виробник. Крім того, в комплект поставки входять два набори подушечок упору для носа різних розмірів.
В Google оголосили про початок поставок перших примірників Google Glass розробникам додатків. Цитата з офіційного блогу Google: «Дорогі користувачі, пройшло трохи менше року з Google IO 2012. Ви прийшли на кейноут, а ми стрибнули з парашутами, і коли приземлилися, то попросили вас приєднатися до нас в цьому непередбачуваному і дивовижну подорож.Тоді ми не уявляли, якими вийдуть наші суперочкі. Але за 2,5 дня ми пройшли шлях від 0 до 2000 користувачів, які повірили в проект, які були готові прийняти технологічний виклик і, що набагато важливіше, допомогти сформувати майбутнє Google Glass. Ми працювали над Glass Explorer Edition, не покладаючи рук, і з радістю повідомляємо: пристрій і його програмне забезпечення повністю готові для вас. Перші кілька пристроїв сходять зі складальної лінії прямо в даний момент ».
Вартість пристрою становить 1,5 тисячі доларів. Отримати його першими також зможуть переможці конкурсу на кращу ідею застосування окулярів, який пройшов в США. Термін виходу Google Glass на комерційний ринок в компанії не уточнили. Один із засновників Google Сергій Брін, який займається спеціальними проектами компанії, сподівається вивести продукт в широкі маси в 2014 році.
У міжнародній організації Internet Society ISOC з’явився підрозділ в Росії – ISOC Russia. За словами засновників російського філії, це допоможе прискорити вирішення важливих питань і проблем в російськомовному сегменті Інтернету.
«ISOC Росія створено для того, щоб сприяти вирішенню життєво важливих питань російського Інтернету, інформаційного-технологічного розвитку, сприяння у захисті прав інтелектуальної власності в Інтернеті, організації інтернет-тренінгів, конференцій, семінарів та інших освітніх проектів», – пояснив співзасновник ISOC Russia Сергій Шариков.
ISOC – некомерційна організація, яка налічує понад 20 000 учасників з 90 країн світу. Вона розробляє технічні стандарти для Інтернету, взаємодіє з державою в сфері створення правил регулювання Мережі, іншими словами, намагається примирити непримиренні сторони – знайти точки дотику в ім’я розвитку Інтернету.
За словами Сергія Шарикова, одного з ініціаторів створення російського ISOC, в Росії вона буде працювати в формі некомерційного партнерства «Інтернет спільнота». Його учасником зможе стати будь-яка людина або компанія. Цікаво і важливо, що всі ISOC – це, по суті, співтовариство експертів з різних країн світу. Звичайно, не кожен досвід, наприклад, фільтрації сайтів із забороненою інформацією, застосуємо в іншій країні як калька, проте умови і наслідки будь-якого експерименту знати, напевно, корисно, щоб не наступити на ті ж граблі.
«Ми бачимо на вулицях багато реклами, де підприємства рекламують себе, як« .рф ». І вже те, що зареєстровано близько 800 тисяч доменних імен в «.рф», говорить про зростаючу популярність російськомовної адресації, – міркує Сергій Шариков. – І в порівнянні з іншими, не англомовними кореневими доменами, домен «.рф» зараз визнано є лідером. Єдине, що поки ще не працює в повній мірі, – це електронна пошта, що базується на кириличних доменах. Ось цим ми якраз хочемо зайнятися впритул, щоб довести стандарти і запустити їх, впровадити, щоб всі провідні провайдери електронної пошти почали їх застосовувати. Ось за це будемо боротися. І тоді ми вдихаємо в ці домени нове життя, і додатковий інтерес виявиться з боку користувачів ».
Намір, звичайно, благе. Однак як зустрінуть провідні поштові сервіси таке «нав’язування» кириличного стандарту – велике питання.