Існує величезна кількість ресурсів, що надають користувачам інформацію для планування подорожей. Проект Peek покликаний об’єднати усе краще, розміщене на подібних сайтах, в одному місці, щоб прискорити пошук інформації.
Для запуску сервісу компанія отримала 1,4 мільйона доларів інвестицій від таких відомих людей як Джек Дорси(засновник Twitter), Ерик Шмидт(голова ради директорів Google) і багатьох інших. Творцями проекту є відомі стартапери Рузвана Башир і Оскар Брюнинг. The Peek сподівається скоротити розрив, що утворився між малим бізнесом і споживачем, створивши найбільш великий на ринку католог, повідомляє The Next Web.
Сильною стороною проекту є переконлива база фотографій і ілюстрацій. Башир заявила, що компанія найняла цілу команду професійних фотографів. Очікується, що за допомогою ресурсу можна буде знайти для себе зайняття в кожному конкретному місці. Правда, зараз у базі сайту знаходиться тільки інформація про Сан-Франциско і Гавайські острови. Вже наступного року розробники сподіваються охопити куди великі території.
Команда Peek вручну відбирає різні розваги і зайняття, актуальні для різних туристичних місць. Проект збирає відгуки з найбільш популярних сайтів в мережі, щоб дозволити користувачеві вмить скласти думку про яке-небудь місто, готель або послугу.
Коли користувач, нарешті, вирішить, куди він хоче поїхати, Peek дозволить йому робити придбання(приміром, бронювати квитки або номер в готелі) прямо з сайту. Сервіс бере собі 15-30 відсотків з кожної транзакції. Peek вже почала налагоджувати стосунки з основними туристичними організаціями, щоб стежити за тим, що комерційна інформація, що надається сервісом, була актуальна.
Розробники проекту стверджують, що в середньому людина витрачає на планування поїздки близько 7 годин, перебираючи різні веб-сайти, путівники і розпитуючи друзів. Завдяки новому сервісу, що об’єднує в собі інформацію з безлічі джерел, цей процес може бути істотно прискорений.