Google додала плагін для голосового пошуку в свій браузер. Бета-версію розширення Google Voice Search Hotword можна скачати з інтернет-магазину Google Chrome. Відразу після установки плагіна сайт Google.com почне стежити за оточуючими його звуками за допомогою мікрофона комп’ютера, чекаючи почути фразу «ОК, Google».
Після того, як хто-небудь скаже заповітні слова, браузер автоматично активізує пошук, а користувач зможе ввести запит без рук – тільки голосом. Але, на жаль, на даний момент Google Voice Search Hotword знаходиться на стадії бета-тестування і підтримує лише англійську мову. Крім безпосередньо пошуку плагін так само вміє обробляти і запити про нагадуваннях.Тобто тепер стало можливо вголос попросити комп’ютер поставити таймер або нагадати про важливу подію.
Голосовий пошук на сторінці Google існував і до цього. Головною відмінністю нового розширення від попередньої версії стала можливість звертатися до комп’ютера зі словами «ОК, Google» без необхідності натискати на іконку мікрофона.Точно такий же функціонал став недавно доступний і для користувачів пристроїв на базі Android версії 4.4 (Kit-Kat). І він, в свою чергу, не обмежений лише англійською мовою.
WhatsApp утримує лідерство на ринку мобільних месенджерів. Дослідники з On Device Research опублікували дані опитування 4 000 користувачів Android і iOS пристроїв з п’яти країн світу: США, Бразилії, ПАР, Індонезії та Китаю.
Інформація, зібрана On Device Research, демонструє рейтинг популярності мобільних додатків для обміну миттєвими повідомленнями. П’ятірка лідерів виглядає наступним чином. Перше місце (44% світового ринку) займає WhatsApp, домінуючий в трьох регіонах з представлених п’яти. На другому місці йде Facebook, лідируючий виключно в США, але впевнено захоплюючий до 35% світового ринку месенджерів. При цьому першість Facebook в Штатах може бути тимчасовим.
Опитування показало сильне зростання популярності WhatsApp, особливо, серед американської молоді. Третє ж місце (а це 28% ринку) займає китайський WeChat – абсолютний лідер всередині Китаю. На міжнародному ринку їм користується кожен п’ятий індонезієць і громадянин ПАР. Четверте місце на світовому ринку мобільних чатів займає Twitter. Але найбільшим сюрпризом є успіх BBM – месенджера BlackBerry, який вийшов на Android і iOS пристроях тільки в цьому вересні, і вже міцно зайняв п’яте місце в світовому рейтингу з 17%, обігнавши Skype.
Дослідження On Device Research торкнулося і SnapChat – популярного додатка для обміну зображеннями. Днями керівництво компанії відмовило Facebook в покупку сервісу, незважаючи на запропоновану суму в чотири мільярди доларів. І це при тому, що сам SnapChat не приносить прибутку. Опитування показало, що частка ринку додатки поки мала, ним користується лише 20% американської молоді від 16 до 24 років, 70% з них – жінки.
Нарешті, японський меcсенджер Line, який займає 36% індонезійського ринку, оголосив про досягнення нового рекорду – додаток Line було встановлено більш, ніж на 300 мільйонах пристроїв по всьому світу. При цьому останні 100 мільйонів завантажень відбулися за останні 4 місяці. Але ці астрономічні цифри не до кінця відображають реальний стан справ. У своїх підрахунках компанія враховує не активних, а просто зареєстрованих користувачів, і, більш того, – реєструє кожен девайс, як нового користувача.
Також, варто відзначити, що власники мобільних телефонів не обмежуються виключно одним додатком. Середня кількість встановлених і щотижня використовуваних месенджерів варіюється в залежності від регіону. В Індонезії та Африці ця цифра дорівнює 4 додатків, в Китаї і Бразилії – 2,5. У США користувачі в середньому використовують лише два мессенджера.