Flickr надала безкоштовний терабайт під фотографії

Не встигла IT-преса відійти від шоку після новини про мільярдний придбанні Tumblr, а Yahoo, яку рік тому аналітики були готові поховати, знову піднесла сюрприз. Компанія повністю переробила один зі своїх головних активів, фотохостинг Flickr, і дала користувачам унікальну, небачену раніше свободу – 1 терабайт простору під фотографії будь-якого розміру абсолютно безкоштовно.

небачена щедрість
Подібних умов не надає поки ніхто – ні Google, активно намагається перетворити свою соцмережу Google+ в зручну платформу для фотографів (з «цілими» 15 гігабайтами простору), ні Apple зі своїми поки що вельми недовінченнимі «Фотопотока», ні Dropbox (500 гігабайт за 500 доларів на рік).

Як уточнюється на сайті Flickr, всім користувачам зі звичайними акаунтами відтепер доступний 1 терабайт простору під зберігання фотографій або відео. Розмір кожної фотографії не повинен перевищувати 200 мегабайт, а відео з роздільною здатністю FullHD – гігабайти або трьох хвилин по тривалості. Все закачана можна буде потім завантажити назад без втрати якості.

При цьому сервіс не відмовився від монетизації за передплатою – за 50 доларів в рік можна буде повністю позбутися від реклами, а за 500 – отримати ще один терабайт для зберігання, коли перший буде повністю заповнений. Для того, щоб заповнити його, доведеться залити на Flickr, наприклад, 268 000 13-мегапіксельних фотографій з типовим для смартфонів рівнем JPEG-стиснення.

У той же час, зі «старим» Pro-аккаунтом користувачі отримували необмежену (жодним терабайтом, ні двома) місце для зберігання фотографій розміром до 50 Мб кожна всього за 25 доларів в рік – в 20 разів дешевше, ніж обійдеться тепер «подвійний» аккаунт Doublr. Існуючі акаунти Flickr Pro можна буде продовжувати, але конвертувати свій аккаунт в такий буде неможливо.

новий інтерфейс
Оновилися не тільки опції для зберігання фотографій, але і зовнішність Flickr, причому оновилася трохи менше, ніж повністю. На головній сторінці, після входу зі своїм логіном і паролем, користувач бачить потік фотографій від своїх друзів, а також «лайки» своїх фотографій і т.п. активність. У верхнього краю екрану розташувалося просте меню білими буквами на чорному тлі. Праворуч – панель Explore з найцікавішими, на думку кураторів сервісу, знімками, посилання на офіційний блог Flickr і список користувачів, яких пропонується зафоловіть.

Розширилися відповідно до сучасних стандартів і можливості індивідуалізації аккаунта – можна закачати юзерпік у високій роздільній здатності, а також вибрати будь-яке фото в якості «обкладинки». Крім цього, Flickr випустила абсолютно новий додаток для Android, в якому, правда, ще належить допрацювати ряд речей. Зокрема, не завжди очевидну навігацію – наприклад, на головному екрані можна викликати головне меню свайпом від лівого краю дисплея, а ось переглядаючи свої фото або чийсь ще аккаунт – немає, доводиться повертатися назад за допомогою системної кнопки Android.

Якщо від безкоштовного терабайта навряд чи хтось захоче відмовитися, то новий дизайн, як це зазвичай буває, сподобався не всім. Деяким настільки не сподобався перехід до чорного фону для фотографій, що вони готові вимагати відшкодування сплачених за Pro-аккаунт грошей. Іншим же не подобається, що коментарі до знімків стали менш помітними.

візуальна стратегія
Новий керівник Yahoo Марісса Майєр явно має намір нарощувати популярність сервісів компанії, орієнтуючи їх на більш молоду аудиторію, для якої зображення часто куди важливіше і цікавіше тексту. У тому ж руслі лежить недавній редизайн головної сторінки Yahoo.com, а також покупка за $ 1,1 млрд блогового сервісу Tumblr, який найчастіше використовують саме для розміщення зображень.




This entry was posted in Розробники пропонують. Bookmark the permalink.

Comments are closed.