Соціальна мережа Facebook спільно з декількома великими ритейлерами, включаючи Pottery Barn і Victoria’s Secret, приступила до тестування кнопки Want(Хочу). Клікаючи на неї, користувачі зможуть відмічати вподобані речі і створювати виш-листи(Collections).
Також у юзерів буде можливість розповісти друзям про своє бажання купити якусь річ, поділившись з ними списком. За бажання користувачі зможуть перейти на сайт партнера і зробити покупку там. При цьому соцсеть(в усякому разі, поки) не збирається стягувати за це комісію.
Нова функція Collections скоро буде доступна усім користувачам із США, передає Reuters з посиланням на заяву Facebook. Одним показуватиметься кнопка Want, іншим – пропозиція додати річ у свій виш-лист(Collect) або лайкнуть її(Like). Коли буде завершено тестування, не уточнюється.
Про підготовлювану кнопку Хочу стало відомо в липні, коли її виявив в коді JavaScript SDK(пакеті інструментів для створення додатків на Facebook) незалежний розробник Том Уоддингтон. Йому також вдалося вбудувати кнопку у свій блог, вона при натисненні на неї видавалася помилка.
До цього часу власникам сайтів доступні три кнопки: Like, Send і Subscribe(Підписатися). За допомогою першого плагіну користувачі можуть відмічати вподобаний їм контент. Друга кнопка є поліпшеним аналогом Мені подобається. Завдяки ній юзери, що полягають в групах, можуть поділитися посиланням не з усіма своїми контактами, а з обмеженим кругом друзів. Третя дозволяє оформити підписку на стрічку новин інших користувачів Facebook.