Dropbox придбала інноваційне поштове додаток

Провідний гравець ринку «хмарних» сервісів – Dropbox – домовився про покупку каліфорнійського стартапа Orchestra, який розробив інноваційне email-додаток для смартфонів Mailbox. Судячи з усього, компанія не має наміру залишатися просто мережевим сховищем даних і збирається спробувати на рівних конкурувати в «хмарі» з Apple і Google.

Читайте наш огляд додатки Mailbox == >>

Додаток Mailbox в минулому році стало приводом для маси хвалебних матеріалів в IT-пресі. Оглядачі звеличували його як унікальний інструмент для боротьби з нескінченним потоком поштових повідомлень, Валя в папку «Вхідні». Головна функція Mailbox – за допомогою сенсорних жестів допомогти швидко розсортувати пошту. Кожен лист з вхідних можна одним рухом пальця видалити, архівувати, створити на його основі нагадування або додати в список для зручного доступу до нього в майбутньому.

Як Mailbox буде розвиватися після завершення угоди, поки не ясно. У Dropbox сказали, що команда стартапу і після покупки продовжить роботу над своїм додатком. Точно очевидно поки одне – Mailbox отримає доступ до ресурсів Dropbox, що дозволить уникнути більшості технічних проблем, пов’язаних з ростом числа користувачів. Саме необхідністю такої підтримки для реалізації своїх ідей творці Mailbox пояснили своє рішення продати компанію.

Додаток, ефективно перетворює пошту в список завдань, поки що існує лише для iPhone і сумісно тільки з поштою Gmail.Розробники обіцяли в майбутньому додати підтримку інших мобільних платформ і поштових сервісів. Тепер, під крилом Dropbox, реалізація цих планів може зайняти менше часу.

Купівля Mailbox є вже третьою для Dropbox за останній час. У грудні минулого року компанія придбала музичний сервіс Audiogalaxy, що дозволяв зберігати музику в «хмарі», а також отримувати віддалений доступ до своєї аудіоколекції. Ще одним недавнім придбанням Dropbox став стартап Snapjoy, яким було надано користувачам «хмарний» сервіс для фотографій.

Така низка покупок свідчить про наявність у компанії серйозної стратегії розвитку, причому фокусом явно є мобільні сервіси, які роблять можливим зручний доступ зі смартфонів і плашетніков до самих різних типів даних. І економити на інвестиціях в своє майбутнє Dropbox не збирається – за деякими даними, покупка Mailbox могла обійтися компанії в суму до 100 мільйонів доларів.




This entry was posted in Розробники пропонують. Bookmark the permalink.

Comments are closed.