Секрети Apple не витримали випробування глобалізацією

Корпорація Apple любить дивувати своїх прихильників незвичайними пристроями, які різко випереджають розробки конкурентів. Проте останнім часом, незважаючи на посилені заходи по підтримці секретності, практично перед кожним релизом в Cеть витікають знімки нових гаджетів або інформація про них.

Витоки відбуваються постійно. Співробітники компанії діляться секретною інформацією зі своїми друзями, колегами, сім’єю, інвесторами, а іноді навіть і з репортерами. Підвищений рівень секретності робить команду співробітників згуртованішої. Проте він також веде до того, що скривджені чимось працівники розголошують характеристики пристроїв, щоб помститися компанії, пише Ars Technica.

Останнім часом витоків з Apple відбувається так багато, що, коли справа доходить до конференції з офіційними анонсами, компанії важко здивувати хоч би когось. Журналісти порівнюють цю ситуацію з тим, як діти знаходять новорічний подарунок раніше терміну і псують собі сюрприз.

Співробітники Apple заявляють, що заходи по забезпеченню секретності нині безпрецедентно строгі. Навіть усередині офісу компанії прототипи пристроїв переносять загорнутими в чорну тканину, щоб інші співробітники не могли їх побачити. Тим людям, які виносять для тесту ще не анонсовані яблучні гаджети за межі офісу, доводиться працювати під строгим наглядом: заборонено показувати пристрій навіть іншим співробітникам, не кажучи вже про членів сім’ї.

Працюючі в Apple стверджують, що навіть за невеликі просочування інформації співробітника можуть звільнити або усунути від проекту. Проте, як би не посилювалися вимоги до секретності, витоків стає все більше і більше. Основна частина інформації журналістам поступає з місць складання яблучних гаджетів – з Китаю.

Система безпеки Apple спрямована на те, щоб упевнитися, що співробітники компанії не розголосять інформацію, проте зараз усі витоки походять з Китаю. Система безпеки Apple безнадійно застаріла, – заявив Арш, один із співробітників компанії, – Люди, яких треба змусити дотримуватися секретності, знаходяться не в Америці. На відміну від нас, вони не отримують належного контролю. Результат в наявності.

Співробітники Apple стверджують, що компанія регулярно проводить корпоративні тренінги, всіляко намагається вселити працівникам вірність фірмі, гордість за кожен окремий проект. Це діє: більшість співробітників щиро віддана Apple. А ось китайські робітники, трудящі за скромну зарплату по многу годинника в жахливих умовах, далекі від подібних почуттів.

У нас тисячі людей працюють на виробництві техніки за кордоном. Вони не зацікавлені в тому, щоб тримати все в секреті. Таким чином, приховувати дизайн продукту стає практично неможливо, тобто Apple більше ніколи не зможе здивувати світ, – заявив один із співробітників.

Просочування інформації сильно ускладнюють роботу співробітників компанії. Коли секрет стає надбанням громадськості, керівництво влаштовує внутрішні розслідування, намагається посилити контроль за усіма співробітниками. Начальство посилює усі вимоги безпеки. У нас є кодові імена для кодових імен кодових імен, – розповів один із співробітників.

Від посилення секретності страждають і магазини Apple. За словами співробітників, якщо раніше компанія надавала продавцям-консультантам оновлені версії операційних систем OS X і iOS за тиждень до релиза, то зараз Apple частенько посилає оновлення всього за 12 годин до випуску. Через це консультанти просто не устигають вивчити їх, внаслідок чого їм складніше допомагати клієнтам.

Співробітники Apple згодні дотримуватися наджорстких правил безпеки, проте усі вони знають, що у сучасному світі від них мало користі: тисячі китайських робітників, які збирають пристрої, у будь-який момент можуть сфотографувати одне з них і викласти знімок в Інтернет.

Я розумію, чому люди видають секрети. Їм хочеться відчути себе важливими, ньюсмейкерами, – заявив один із співробітників. – Проте будь-які заходи безпеки здатні тільки запобігти неумисному розголошуванню інформації. А ось якщо людина свідомо хоче видати таємницю, він знайде спосіб.




Comments are closed.