Технологія 3D-друку не перестає розбурхувати уми своїх послідовників. Вони описують світ, де одяг не купуватимуть в магазинах, а будуть завантажувати в Інтернеті і роздруковувати. Світ, де кожен зможе створювати речі на власний розсуд.Проте, зараз серйозні 3D-принтери досить дорогі і в цілому недоступні масовому споживачеві. Аналітики з Gartner стверджують, що вже до 2016 року принтери промислового якості будуть коштувати менше 2 000 доларів.
Звичайно, вже зараз існує 3D-принтер за 75 доларів, проте він призначений, скоріше, для створення рукотворних виробів, а не для друку серйозних моделей і предметів. Незважаючи на дорожнечу, ринок вже зараз освоює нову технологію.Наприклад, в Японії оцифровує людей і друкують на 3D-принтері їх фігурки з вражаючою точністю. Один винахідник навіть почав друкувати повноцінні автомобілі. Складно навіть уявити, які застосування знайде 3D-друк після того, як технологія стане масовою.
У доповіді Gartner кажуть, що поширення 3D-принтерів призведе до швидкого падіння ціни на них. Поступовий розвиток і здешевлення технології буде робити її все більш масовою. Широке використання потенціалу тривимірного друку дозволить економити кошти і час, а також підвищити продуктивність.
«Бізнес повинен постійно стежити за процесом розвитку технології, щоб визначити, де можна використовувати поліпшення», – зазначив Піт Базілер, директор з досліджень в Gartner. 3D-друк – це інструмент для розширення можливостей. Вже зараз він дозволяє створювати деталі і вироби, що змінюють життя країн, що знаходяться в тяжкому становищі, і районів, які постраждали від кризи.
Вже зараз деякі малі підприємства, якщо і можуть дозволити собі 3D-принтер, то не бачать в ньому особливої необхідності.У зв’язку з цим 3D-друк потребує щось більше, ніж низька вартість. Вона потребує роздрібному ринку, де дизайнери можуть продати роботи професійного рівня. 3D-принтери повинні продаватися в роздрібних мережах і мати майстерні по ремонту. Технологія 3D-друку повинна проникнути в навчальні заклади нижчого рівня (за нижчими цінами). Це необхідно, оскільки, як вважають в Gartner, це – наше майбутнє.