Вид збоку на гнучкі телефони та покупки на Яндекс.Маркет

LG і Samsung готуються випустити телефони з гнучкими дисплеями. Увечері 7 жовтня LG випустила прес-реліз, в якому повідомляється, що компанія приступає до серійного виробництва гнучких OLED-дисплеїв. Згинати екран дозволяє пластикова підкладка, а в звичайних дисплеях використовується скляна.

За рахунок застосування пластика дисплеї також будуть дуже легкими і тонкими – при вазі трохи більше 7 грамів, товщина становить 0,44 міліметра. З чуток, саме такий 6-дюймовий дисплей LG може використовувати в смартфоні під назвою LG G Flex, який, знову ж таки з чуток, компанія покаже в листопаді 2013 року.

Через кілька годин після анонса LG в Мережі також з’явилася інформація про те, що свій апарат із зігнутим дисплеєм має намір показати і інший корейський технологічний гігант – Samsung.

Презентація може пройти в Кореї вже на цьому тижні. Смартфон нібито отримає назву Galaxy Round, а за технічними характеристиками буде ідентичний Galaxy Note 3. У Samsung є власні технології для виробництва гнучких дисплеїв. У січні на виставці споживчої електроніки в Лас-Вегасі компанія представила гнучкий OLED-дисплей Youm.

Прототип смартфона з гнучким дисплеєм Youm: подивіться, як екран вигинається по бічній стороні корпусу. Наша технологія дозволила збільшити робочу поверхню дисплея. Тепер контент можна переглядати збоку.

В Samsung тоді стверджували, що нова технологія зробить революцію формфакторів – гнучкі дисплеї дозволять виробляти гаджети досі небачених обрисів.

Тут, однак, існує ряд обмежень. Екран гнеться за рахунок пластикової підкладки, але кут вигину обмежений електронними компонентами дисплея, які можуть витримати тільки невелику деформацію.

Звичайні мікросхеми не призначені для згинання, тому очікувати появи смартфона або планшета, який можна скласти навпіл, поки що рано. Тут, втім, можна згадати компанію Plastic Logic, яка розробила технологію виробництва мікросхем на гнучкій пластиковій підкладці, але поки що ця вона не знайшла широкого застосування. Максимальний радіус кривизни екрану у LG дорівнює 700 міліметрів, а у Samsung – 400 міліметрів. Тобто кут вигину не перевищує 18 градусів.

Незважаючи на це, для таких гнучких дисплеїв можуть бути різні застосування. У смартфонах бічну частину екрану можна використовувати для виведення інформації – вона буде доступна користувачеві, навіть коли сам апарат закритий захисною обкладинкою.

Експерти передрікають, що гнучкі дисплеї будуть широко застосовуватися в автомобільних інформаційних системах і в носяться комп’ютерах. Варто відзначити, що LG зробила ще один крок в бік широкого впровадження цих технологій в споживчу електроніку.

Компанія тільки що анонсувала відразу кілька нових акумуляторів. Один з них отримав назву Curved Battery, тобто «вигнутий акумулятор». Вони виготовляється за технологією Stack & Fold – шляхом з’єднання гнучких шарів, які дозволяють батареї гнутися і заповнювати простір усередині апарату.

Інша новинка – Cable Battery зовні схожа на провід. Цей акумулятор можна згортати і навіть зав’язувати у вузли. Йому також можна було б знайти застосування в носяться пристроях. Масове виробництво стартує в 2014 році, а ось Curved Battery почнуть виробляти вже в цьому місяці.

Користувачі зможуть купувати товари безпосередньо через Яндекс.Маркет. Про це представники компанії розповіли на прес-конференції в Москві.

В інтерфейсі Яндекс.Маркет – найбільшого російського агрегатора – з’явиться кошик, і користувачі зможуть завершити процес покупки, не покидаючи сторінки торговельного майданчика.

«Для користувача це виглядає як єдина торговельна площадка, на якій він може вибрати і замовити товар. Користувачам зручно не переходити на різні сайти, в різні інтерфейси, не реєструватися на сайтах різних інтернет-магазинів », – вважає керівник групи маркетингу Яндекс.Маркета Олександр Феоктистов.

Покупці побачать ці зміни в листопаді, а магазини можуть підключитися до нової програми вже з 8 жовтня. Доступ до API відкритий російським і українським ритейлерам, які співпрацюють з «Яндексом» не менше 3 місяців, і мають рейтинг не нижче трьох зірок.

Для них комісія «Яндекса» складе 1% від суми покупки незалежно від категорії і ціни. У компанії вважають, що магазинам значно вигідніше платити за фактичний замовлення, ніж за трафік, як це відбувається зараз.

В даний час найбільші інтернет-рітейлери будують в російських містах власні логістичні центри, щоб прискорити доставку товарів, минаючи «Пошту Росії». У «Яндексі» логістикою поки не займаються, але збирають інформацію, щоб в майбутньому запропонувати ринку альтернативу.

«Наше завдання з цим запуском якраз полягає в тому, щоб отримати інформацію про те, куди користувачі що замовляють, давати користувачам точну інформацію про терміни і вартість доставки, робити цей процес прозорим», – підкреслює керівник групи маркетингу Яндекс.Маркета Олександр Феоктистов

В останній рік російському ринку приділяє пильну увагу керівництво найбільшого інтернет-аукціону eBay. У вересні в Росії в повну силу запрацювала належить йому електронна платіжна система PayPal. Хоча в «Яндексі» про це поки не говорять, в майбутньому схема безпечної передоплати з високою часткою ймовірності буде реалізована і на Маркеті.

У Москві тільки 15% користувачів передплачувати замовлення в інтернет-магазинах, інші платять кур’єру при отриманні товару. У регіонах цей показник ще нижчий.

This entry was posted in Без категорії. Bookmark the permalink.

Comments are closed.