Yahoo наймає на роботу теледіву. Починаючи з наступного року, відома американська телеведуча і продюсер Кеті Курик переходить на роботу в Yahoo, де вона буде займатися новинний складової бізнесу компанії.
Нова посада Курик звучить трохи дивно – Global Anchor, що можна перекласти російською як «глобальний провідний».Гендиректор Yahoo Марісса Майєр в своєму вітальному пості назвала Курик простіше – «обличчям Yahoo News» і додала, що Кеті очолюватиме журналістський корпус новинного підрозділу.
На новій посаді телеведуча також буде займатися своєю звичайною справою – брати ексклюзивні інтерв’ю у відомих людей, а нове телешоу транслюватиметься на Yahoo News.
Кеті Курик є, мабуть, найвідомішою жінкою на американському телебаченні, яка самотужки вела вечірні випуски новин на центральному телеканалі США. Річний контракт Курик, в заліку у якій 6 премій «Еммі», оцінюється в десятки мільйонів доларів.
Призначення знаменитості зі світу ТВ в інтернет-компанію – це чергове підтвердження того, що глядач все більше споживає відеоконтент в Мережі. Найбільші генератори інтернет трафіку в США – це YouTube, а також онлайновий кінотеатр Netflix.Останній, до слова, настільки зжився з роллю нового медіа, що зняв на власні гроші повноцінний серіал «Картковий будиночок», запросивши на головну роль Кевіна Спейсі.
З іншого боку, найм Кеті Курик, контракт з якою, за чутками, обійшовся Yahoo в кілька мільйонів доларів – це ще одна покупка Марісса Майєр, яка всіма силами намагається надати компанії блиск. Правда, робиться це злегка незграбно – Майер скуповує безліч інтернет-стартапів, які, на її думку, можуть допомогти розвитку того чи іншого напрямку діяльності Yahoo.Деякі покупки спірні, як, наприклад, придбання за 30 мільйонів новинного агрегатора Summly, створеного 17-річним Ніком Д’Алоізіо. Як виявилося, у стартапу немає власної технології – її ліцензували у сторонньої організації.
«Яндекс.Маркет» вводить єдину кошик для покупок. Про те, що користувачі агрегатора інтернет-торгівлі можуть робити покупки, що називається, «не відходячи від каси», було оголошено ще в жовтні. Місяць систему тестували і до неї підключалися нові учасники. І тепер ця можливість стала доступна всім, і після вибору товару переходити на сайт конкретного магазину не потрібно – все можна зробити прямо на market.yandex.ru.
Тепер в правому нижньому кутку у користувача з’явилася загальна «кошик», де і будуть перебувати покупки з різних місць, і де можна буде відстежувати їх статус. Говорити про повне закінчення тестового періоду поки рано: на даний момент, не виходячи з «Маркета», можна замовити товари лише в декількох десятках онлайн-магазинах.
У «Яндекс», правда, обіцяють, що їх число найближчим часом зросте до 150. Приріст партнерської бази, очевидно, залежить від того, наскільки онлайновим магазинами припадуть до смаку нові правила гри і чи буде їм вигідніше платити «Яндексу» 1% від суми покупки або як раніше – за залучений на сайт трафік. У числі інших найближчих поліпшень – можливість оплати «Яндекс-грошима» або банківською картою. Також в «Яндексі» обіцяють розібратися, хто буде нести відповідальність у випадку спірних ситуацій.