Сервіс мікроблогів Twitter реалізував Попередній переглядання зображення з власного фотохостингу и відеороліків з сервиса Vine в стрічці на сайті и в мобільніх Додатках. Наскількі це зручне для Користувачів – питання спірне. Однако рекламодавці, Безумовно, раді – смороду отримавших можлівість публікуваті в стрічках Великі банери.
Нагадаємо, что Ранее для перегляду вбудований зображення в Twitter нужно Було натіснуті на сам твіт, кнопку «Розгорнутим» (на сайті) або ПОСИЛАННЯ. Це дозволяло вмістіті в стрічку более информации, так як картинки займають місце. Тепер же в веб-версії, а такоже у Додатках для iOS и Android все зображення будут відображатіся відкрітімі за замовчуванню. Кнопка «Розгорнутим» залиша на місці, проти после натіскання на неї зображення збільшується незначна.
Інша важліва нововведення – можлівість відтворюваті відеоролікі, що не залішаючі стрічки. Ранее користувач доводи переходіті за ПОСИЛАННЯ, щоб, например, переглянутися ролик в Vine. Тепер в цьом необхідності немає. Поки підтрімується только Vine, однак, Ніхто НЕ заважає Twitter надходіті аналогічнім чином з відео з YouTube або Vimeo.
Много Користувачів вважають, что нововведення псує Twitter – через велике зображення в стрічці виводу менше твітів, через что ее доводитися более перегортаті. Деякі впевнені, что Зовнішній вигляд стрічки ставши занадто незграбних.
Проти, Twitter получит з нововведення велику вигоди. Кроме користувача знімків за замовчуванню перегляньте будут и зображення, прікріплені до рекламних твітів, Якими сервіс мікроблогів Вже й достатньо давно «розбавляє» стрічку. За суті, рекламодавці получил можлівість вівішуваті вельми Великі графічні банери, Які Аудиторія неминучий побачим.
Це дуже важлівій крок для Twitter. Зовсім скоро у компании пройде IPO, что много в чому Визначіть ее частку. Нагадаємо, что Twitter досі залішається збітковім сервісом, Який не в змозі окупіті витрати на свое Утримання и розвиток. З ростом рекламних доходів, сподіваються в керівніцтві компании, все змініться.