Google оновила Android. Компанія анонсувала нову версію своєї мобільної операційки. Google традиційно називає кожне оновлення Android в честь якоїсь солодощі. Цього разу ім’я їй дав шоколадний батончик KitKat.
В Android 4.4 є цілий ряд нововведень. Одне з головних – знижені вимоги до системи. У компанії повідомили, що операційка зможе працювати, навіть якщо розмір оперативної пам’яті мобільного пристрою становить 512 мегабайт.
Тобто KitKat можна буде встановлювати на дешевих Android-смартфонах. За задумом Google, це має суттєво збільшити призначену для користувача базу і допомогти подолати фрагментацію системи. Сьогодні більш ніж на чверті всіх Android-пристроїв встановлена версія операційки трирічної давності.
З інших оновлень можна відзначити те, що тепер всі повідомлення – СМС, ММС і листування з Hangouts – будуть доступні в одному місці.
У компанії переробили телефонне додаток. Тепер абоненти, з якими користувач говорить найчастіше, автоматично виводяться в початок телефонної книги. А крім особистих контактів користувача в списку також автоматично з’являються телефони довколишніх компаній, наприклад, ресторанів.
Також в Google розповіли про «інтелектуальному визначнику номера». Якщо телефон, з якого здійснюється вхідний дзвінок, відсутній в контактах, смартфон спробує визначити його за даними Google Maps.
Голосовий помічник тепер можна активувати фразою – Ok Google, як в смартфоні Moto X. Кнопки навігації та панель повідомлень автоматично ховаються буде запущено програму. Їх можна побачити, якщо доторкнутися до верхньої частини екрану. Коли користувач передає зі смартфона на телевізор відео або слухає музику, на заблокованому екрані з’являються кнопки управління плеєром.
В Google приділили увагу хмарних сервісів. Оновлений QuickOffice дозволяє моментально відправляти файли на Google Disk. Також з’явилася підтримка хмарної друку через сервіс Google Cloud Print. У новій версії Android є можливість управляти іншими пристроями через ІК-порт, нові режими зйомки і розширені функції чіпа NFC, що дозволяють емулювати платіжні карти.
Разом з оновленням Android Google представила смартфон Nexus 5, саме на ньому в першу чергу запрацює операційка. Як і раніше, партнером американської корпорації стала LG.
Апарат отримав черирехядерний процесор Qualcomm Snapdragon 800, 2 гігабайти оперативної пам’яті, п’ятидюймовий IPS-дисплей з роздільною здатністю 1920-1080 точок, поліпшену 8-мегапіксельну камеру з системою оптичної стабілізації та підтримку LTE.
Телефон буде поставлятися з 16 або 32 гігабайтами вбудованої пам’яті. У США він буде коштувати $ 350 і $ 400 відповідно.Прошивка Android KitKat в найближчі дні також буде доступна для попередньої версії смартфона Nexus 4, планшетів Nexus 7 і Nexus 10, смартфонів Samsung Galaxy S4 і HTC One, але не всіх, а для так званих Google Edition.
Mail.ru і Nielsen досліджували російських мобільних користувачів. Як розповіли на прес-конференції, яка пройшла в офісі Mail.ru в Москві, за останній рік число тих, хто виходить в Інтернет зі смартфонів і планшетів зросла більш ніж удвічі – на 54%.
Переважна більшість – 49% – роблять це з Android-пристроїв, на частку iOS припадає 26%, а 12% до сих пір використовують Java-телефони. Кількість Windows Phone в загальній статистиці не перевищує 3%.
При цьому за даними IDC, за підсумками четвертого кварталу 2012 року Росія увійшла в число країн, де поставки Windows Phone перевищили поставки iPhone. Втім, по-перше, IDC не враховувала сірий імпорт айфонів, який, схоже, дуже великий.Друге пояснення: купили Windows Phone взагалі не користуються своїми гаджетами як смартфонами.
«Зараз мобільних користувачів – 29% від загального числа. Поки їх в 2 рази менше, ніж десктопних, але 29% – це вже відчутний кількість. Далеко не всі сайти до цього готові, багато веб-майстри ще живуть в старій парадигмі », – зазначає директор з інформаційних технологій Mail.Ru Group Олександр Гірський.
Сценарії користування у нас традиційно пов’язані з бажанням користувачів заощадити. 56% виходять в Мережу через Wi-Fi, економлячи на мобільному Інтернеті, 74% користуються електронною поштою, а 64% – різними мессенджерами начебто WhatsApp і Viber, не бажаючи платити за СМС.
Ці фактори, очевидно, впливають і на нелюбов до Росії до мобільного інтернет-шопінгу.
«Якщо говорити про повний цикл покупки аж до завершення, це поки ще не занадто зручно на мобільному телефоні. І, моя думка, що такі повноцінні покупки в Росії здійснює до 10% людей », – наголосила керівник телеком-практики Nielsen Катерина Петрова.