У США вийшов журнал зі вбудованим Твиттером

Цілий наклад американського журналу Entertainment Weekly вийшов з незвичайною рекламою: в останню сторінку видання був вбудований недорогий смартфон з підтримкою 3G і LCD – екраном, який показував рекламні відео і твити телекомпанії CW Television Network.

Ми завжди намагаємося взаємодіяти з високими технологіями, щоб показати людям, що ми – цифрова мережа, а цифрові медіа у нас в генах, – заявляє Рик Хаскинс, віце-президент відділу маркетингу і цифрових програм в CW.

Хаскинс також розповів, що вбудований в журнал пристрій є позбавленим корпусу смартфоном і працює на операційній системі Android. Воно здатне підключатися до мереж 3G, щоб оновлювати стрічку Twitter, повідомляє Mashable. Прилад був зроблений по спецзамовленню в Китаї. Хаскинс не зміг сказати, яка потужність процесора пристрою, проте, судячи з часу його завантаження, вона дуже низька. Втім, дивно чекати технічних чудес від вбудованої в журнал реклами.

Мета цієї реклами – не накрутка фоловеров в Twitter, а зміцнення іміджу CW як лідера в цифровій області, – додав Хаскинс.

Вбудована в Entertainment Weekly реклама є першою живою стрічкою Twitter, що з’явилася в друкованому виданні. Проте, слід зазначити, що відеоролики такого роду з’являлася в журналах і раніше. Три роки тому так само була реалізована реклама Pepsi, а цього місяця в одному з номерів британської версії видання Marie Claire демонструвався 45-секундний ролик Dolce Gabanna.

У Mashable розітнули журнал з інноваційною рекламою і зняли процес на відео:

This entry was posted in Без категорії. Bookmark the permalink.

Comments are closed.