Основний заробіток Google як і раніше доводиться на онлайн-рекламу, яка показується на сторінках її пошукової системи. Проте вже в найближчому майбутньому інтернет-гігант має намір змінити ситуацію, розширивши можливості по розміщенню оголошень.
Зараз компанія веде розробку нових інструментів, які допоможуть їй показувати рекламу на дисплеях ПК, смартфонів, планшетів, телевізорів і багатьох інших пристроїв. Технології повинні виконувати усю ручну роботу за користувачів, щоб вони могли жити своїм життям. Незалежність від екрану лежить в основі нашої стратегії, – заявив генеральний директор Google Ларри Пейдж, коментуючи фінансові результати за III квартал.
Тактика, про яку говорив Пейдж, схожа з Microsoft, Apple і Amazon, пише CNET. Ці IT – компанії портируют свої рекламні майданчики, операційну систему, пошук, додатки і інші продукти на широкий спектр пристроїв – комп’ютери, смартфони, телевізори, ігрові консолі і інші. Словом, перехід від одного екрану до декількох відкриває для Google величезні можливості для інновацій і ще більшої монетизації, як це було з пошуком в 2000 році, – відмітив Пейдж.
Фінансовий звіт Google був обнародуваний на декілька годин раніше запланованого часу, коли торги на біржі NASDAQ ще не закінчилися. З нього стало відомо, що за підсумками III кварталу чистий прибуток Google скоротився год-к-году на 20% – до 2,18 млрд доларів, а виручка виросла з 7,5 мільярдів доларів до 11,3 млрд.
Інвестори виявилися невдоволені, що середня ціна за клик(CPC), якщо порівнювати її з липнем-вереснем 2011-го, впала на 3%. Також їх не надихнули збитки Motorola Mobility, незважаючи на масові скорочення. В результаті акції компанії впали на 8%. Пізніше в Google пояснили, що доповідь була опублікована достроково через технічну помилку.