Електронна карта Coin може замінити кредитки. Сам гаджет зовні також нагадує кредитку. До Coin можна прив’язати до 8 карт – кредитних, дебетових або знижкових. Зробити це можна за допомогою смартфона на iOS або Android і спеціального картридера, який входить в комплект поставки. Для це потрібно провести через нього карту магнітною смугою. Якщо вона відсутня, карту можна просто сфотографувати. Інформація в зашифрованому вигляді зберігається в додатку. Там же доступна історія покупок.
Після цього Coin можна використовувати як будь-яку традиційну банківську карту: знімати гроші в банкоматі, розраховуватися в магазинах і ресторанах, робити покупки в вендінгових автоматах. Це вигідно відрізняє карту від NFC-пристроїв, для роботи з якими потрібне спеціальне обладнання. На корпусі Coin присутній кнопка перемикання, яка дає можливість її власнику вибрати, яку саме зі своїх карт він хоче використовувати в той чи інший момент. На невеликому дисплеї висвічуються 4 останні цифри номера карти, дата закінчення її дії і код CVV. Coin імітує прив’язані до неї карти за допомогою спеціальної технології мінливої магнітної смуги.
Хоча творці проекту стверджують, що пристрій може працювати незалежно від смартфона, це не зовсім так: оскільки Coin з’єднується з телефоном через протокол Bluetooth Low Energy, апарат повинен бути поблизу. Якщо картка виявляється занадто далеко від смартфона, Coin починає подавати звукові сигнали. А коли час очікування перевищує певний ліміт, автоматично блокується з міркувань безпеки.
Тут є і інша незручність: якщо смартфон забутий будинку або у нього сіла батарея, а Coin – єдине платіжне засіб, його власник ризикує тимчасово позбутися доступу до своїх банківських картах. Крім того, протоколи шифрування не захищають дані на 100%, тому ідея зберігати інформацію про всі свої картках в одному місці здається привабливою далеко не всім. І, нарешті, картка не безкоштовна. Її ціна становить 100 доларів, хоча оформили попереднє замовлення надається 50-відсоткова знижка. За твердженнями виробника, внутрішньої батарейки Coin вистачає приблизно на 2 роки використання. А це означає, що по закінченні цього часу для продовження користування доведеться купити нову карту.
Існує і ще одне питання, яке стосується безпеки: по суті Coin дає можливість будь-якому охочому зробити копію банківської карти. І хоча в компанії стверджують, що небезпек тут немає, тому що користувач робить дублікати своїх власних кредиток, шахраї можуть знайти і інші сценарії застосування пристрою. Хоча виробник нічого не говорить про це прямо, поширення Coin, по видимому, буде в основному географічно обмежений США. В Євросоюзі і Росії переважна більшість карт оснащено не тільки магнітною смугою, але і чіпом для додаткового захисту. Прив’язати їх до Coin, швидше за все, не можна.
Snapchat не продається ні Facebook, ні Google, ні китайцям. На цьому тижні видання The Wall Street Journal з посиланням на анонімні джерела в Facebook повідомило, що компанія Марка Цукерберга намагалася купити популярний месенджер.Причому, за чутками, в процесі переговорів початкова сума – Facebook пропонував Snapchat 1 міллліард – зросла втричі.Втім, глава сервісу Еван Шпігель відмовився продавати свій проект навіть за таку суму.
Від більшості конкурентів Snapchat відрізняє одна особливість: листування зникає зі смартфона одержувача через кілька секунд після перегляду. Це стосується як тексту, так і відео з фотографіями. В силу цього месенджер особливо популярний у підлітків.
Втім, виявилося, що в покупці Snapchat був зацікавлений не один Марк Цукерберг. За даними видань GigaOm і Gawker, знову ж непідтвердженими, першими придбати Snapcaht за 4 мільярди запропонувала китайська корпорація Tencent, їй вже належить кілька інших популярних месенджерів, в тому числі QQ. Мабуть, чекаючи ще більш вигідних пропозицій, Еван Шпігель відмовився. Замість цього він почав переговори про продаж з Facebook і Google. У компанії Ларрі Пейджа, як стверджують обидва ресурси, за месенджер були готові заплатити ті ж 4 мільярди. В останній момент Еван Шпігель передумав продавати свій сервіс і замість цього вирішив вийти на черговий раунд фінансування.
Цьому є причини: сьогодні користувачі Snapchat щодня обмінюються 350 мільйонами повідомлень. Якщо ця цифра збільшиться до 400 мільйонів, то перевищить кількість фотографій, щодня завантажуються в Facebook. Що може дати Шпігелю привід запросити за своє дітище ще більшу ціну. З чуток, Snapchat – не перший инстант-месенджер, яким цікавилися Facebook і Google. Раніше обом компаніям приписували спроби купити додаток WhatsApp.