Компанія Moo, візитні картки якої отримали визнання серед бізнесменів, запустила незвичайний експеримент: вона вбудувала у візитки NFC – чіп. У рамках тестування технології компанія додає в кожне замовлення по одній розумній карті. Британці вже створили 150 тисяч візиток нового зразка.
Ми завжди прагнули порушити сталий порядок у пресі – зробити щось неординарне, що ніхто до нас не робив. З сьогоднішнього дня при купівлі пачки візитних карток від Moo у будь-якій кількості вам в подарунок надаватиметься візитка з NFC – чіпом, – пише Moo у своєму блозі.
Інтернет вже давно проник в повсякденне життя, візитки майже завжди містять посилання на сайти або адреси електронної пошти. Проте для більшості користувачів вводити адреси вручну незручно, особливо якщо це доводиться робити за допомогою мобільника. Щоб полегшити цей процес, Moo ушила у візитки чіп NFC. Досить піднести до розумної карти смартфон, щоб отримати доступ до даних: перейти на сайт, викачати додаток або подивитися відеоролик.
Moo обіцяє незабаром випустити додаток для ОС Android, яке дозволить прямо з телефону оновлювати дані, записані на NFC – чіпах. Це означає, що інформація, поміщена на такі карти, залишатиметься актуальною.
Near Field Communication(комунікація ближнього поля) – це технологія, що дозволяє пристроям обмінюватися інформацією на відстані близько десяти сантиметрів один від одного. По суті вона перетворює смартфон на безконтактну карту. Приміром, телефон можна використати як проїзний на метро або розплачуватися їм в магазині, як кредиткою.
На сьогодні існує вже немало моделей смартфонів, що підтримують цю технологію(на жаль, серед них немає iPhone 5). Більше того, NFC – чіпи вже використовуються в Росії. Мобільний оператор МТС тестує прохід через турнікети в московському метрополітені за допомогою мобільних телефонів, а Мегафон і Билайн займаються тим же самим в Санкт-Петербурзі.